HTML

Friccek földjén

A blog eredeti apropóját egy 2008-as, három hónapos németországi tartózkodás adta. 2010 novemberétől azonban a friccek földjén dolgozom és élek, és minden ezzel kapcsolatos tapasztalatomat szeretném lejegyezni magamnak, egyben megosztani a nagyközönséggel.

Friss topikok

  • Zs. : @Audianer: Szívesen ismerek meg akár 51 éves mérnököket is. :) Ha erre jársz, szólj! (2011.11.29. 16:04) Nyelvében él a nemzet
  • Bluebyrd: Már hallottam korábban is, hogy nincs SMS szolgáltatás a német bankoknál. De ennek már pár éve és ... (2010.11.29. 11:19) Hivatali ügyek
  • Miss Butterfly: Velkám bekk :) Pusszantás. Regeltem, hogy hozzádszólhassak itt is :) M (2010.11.08. 13:23) Friccek földjén reloaded
  • SzűtsAndras: Tényleg ha már iwiwen vagy, nézd meg a videót ami fent van!:) Terenzi horror nights-szal kapcsolat... (2009.03.18. 20:36) Europa Park
  • Michelke: Gyönyörűek ezek az épületek! Ez a kastély még így romosan is szép, milyen lehetett fénykorában!? (2008.10.21. 10:34) Heidelberg

Friccek földjén reloaded

2010.11.07. 22:56 Zs.

Úgy alakult, hogy két év elteltével ismét a Friccek Földjén vagyok! Még mindig nem fogtam fel igazán, de idővel majd leesik. Ez biztos.

Magamnak csináltam a bajt: márciusban a fejembe vettem, hogy ha tudok, kikerülök a cég központjába. És sikerült. Nojó, alapvetően nagyon örülök ennek, mind anyagilag mind szakmailag kifizetődő a dolog. A többit pedig majd meglátjuk.

Épp egy hete érkeztem, és egyelőre az átmeneti szálláson lakom - ezt a cég finanszírozza az első 30 napra, amíg sikerül albérletet találnom. A lakás egy idős hölgy és b. ura tulajdonában áll, de én lényegében csak a Fraual érintkezem, mivel a bácsi egy agyvérzés következtében tolókocsiban van. Ennek minden részletéről tájékoztat amúgy a házinéni, amit inkább nem osztanék meg - gondolom senki nem fogja bánni. Amúgy a Faru zseniálisan beszél angolul, főleg a korához és az itt megszokottakhoz képest. Heti egyszer takarít (najó maszatol), és le tudtam boltoni vele, hogy a ruháimat magamnak mossam. A lakás amúgy szutyadék, és büdös is, a berendezés eklektikus és igen sajátságos, így tulajdonképpen kétésgbeesve keresem az utódját. A 27-28-ai hétvégén kell költöznöm - akkor érkeznek majd a bútoraim is.

Munkába kedden álltam, az legalább lefoglal napközben. Kezdek hivatalosan is létezni az országban - de erről részletesebben külön bejegyzésben akarok írni.

Szóval üdvözlök minden régi és új olvasót! Induljon a nagy kaland...

1 komment

Címkék: hétköznapok apartman

A bejegyzés trackback címe:

https://friccekfoldjen.blog.hu/api/trackback/id/tr532432427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Butterfly 2010.11.08. 13:23:38

Velkám bekk :) Pusszantás. Regeltem, hogy hozzádszólhassak itt is :)

M
süti beállítások módosítása