HTML

Friccek földjén

A blog eredeti apropóját egy 2008-as, három hónapos németországi tartózkodás adta. 2010 novemberétől azonban a friccek földjén dolgozom és élek, és minden ezzel kapcsolatos tapasztalatomat szeretném lejegyezni magamnak, egyben megosztani a nagyközönséggel.

Friss topikok

  • Zs. : @Audianer: Szívesen ismerek meg akár 51 éves mérnököket is. :) Ha erre jársz, szólj! (2011.11.29. 16:04) Nyelvében él a nemzet
  • Bluebyrd: Már hallottam korábban is, hogy nincs SMS szolgáltatás a német bankoknál. De ennek már pár éve és ... (2010.11.29. 11:19) Hivatali ügyek
  • Miss Butterfly: Velkám bekk :) Pusszantás. Regeltem, hogy hozzádszólhassak itt is :) M (2010.11.08. 13:23) Friccek földjén reloaded
  • SzűtsAndras: Tényleg ha már iwiwen vagy, nézd meg a videót ami fent van!:) Terenzi horror nights-szal kapcsolat... (2009.03.18. 20:36) Europa Park
  • Michelke: Gyönyörűek ezek az épületek! Ez a kastély még így romosan is szép, milyen lehetett fénykorában!? (2008.10.21. 10:34) Heidelberg

Rövidhírek

2008.08.02. 23:10 Zs.

Reggel a pékségbe indultam két croissant-ért, mikoris az utat egyszercsak ellepték a régi autók: régi Mercedesek, Rolls Royce-ok, Porschék... mintha Sinsheim Leimenbe jött volna! Az autók pompásan működtek, utasaik pedig korabeli ruhákban, vagy éppen az autó színeivel harmonizáló öltözetben integettek és dudáltak a gyalogosoknak. Rettentő jópofa volt! Az egész város tele lehetett velük. Mindenesetre megfogadtam, hogy legközelebb a boltba is viszem a fényképezőgépem.

Este pedig elhoztam a hotelből a biciklimet, hogy ne kelljen gyalogolnom hétfőn a shuttle-ig. Azazhogy nem az "én biciklimet", hiszen nem az enyém, hanem a hotelé, tudom, de azt kvázi nekem utalták ki ittartózkodásom idejére. Ennek ellenére időről időre valaki le szokta nyúlni, így ma is egy másikkal kellett eljönnöm. Hazafelemenet megálltam az Edekánál öblítőt venni, és ekkor vettem észre, hogy ezen a másik bringán nincs lakat. Pár másodpercig filóztam, hogy meg merjem-e kockáztatni, hogy lakat nélkül a bolt előtt hagyom 5 percre, de végül úgy döntöttem, hogy inkább visszakarikázok a hotelbe, és keresek egy lakatot. Vagy tíz percig kutattam valami használható után, majd visszamentem a bolthoz, és a cangát lelakatolva kinthagytam.

Mikor jövök ki, látom, hogy egy csapat áll egy bringa körül, hirtelen nem is láttam, hol az enyim (ugye a másikhoz vagyok szokva), mikoris leesik, hogy hiszen épp az enyim körül gyülekeznek! És az egyikük elkezdi elképesztő erővel rángatni azt, mintha vizsgálná, jól tart-e az a lakat. Mikor észrevett a gyerek, elengedte (tudta, hogy én vagyok a gazdája, mikor lakatoltam le, ott ólálkodott), és elindultak. Nem akartam én balhézni, de nem is tudtam volna, annyira leblokkoltam. És ráadásul ez egy rózsaszínes, rém vacak bicikli...

Hogy valami vidámmal zárjam a mai villámposztot, álljon itt egy nyári dajcse sláger.
Ich&Ich: So soll es bleiben.

1 komment

Címkék: krimi muzsika hétköznapok friccek leimen

A bejegyzés trackback címe:

https://friccekfoldjen.blog.hu/api/trackback/id/tr33597912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2008.08.05. 08:52:50

Gondolom meggyőződtek arról, hogy jól tart a lakat és megnyugodva tovább mentek, további bicikli lakatokat ellenőrizni. Nyilván diákok nyári munkán. Csak ezt tudom elképzelni... :)))
süti beállítások módosítása