HTML

Friccek földjén

A blog eredeti apropóját egy 2008-as, három hónapos németországi tartózkodás adta. 2010 novemberétől azonban a friccek földjén dolgozom és élek, és minden ezzel kapcsolatos tapasztalatomat szeretném lejegyezni magamnak, egyben megosztani a nagyközönséggel.

Friss topikok

  • Zs. : @Audianer: Szívesen ismerek meg akár 51 éves mérnököket is. :) Ha erre jársz, szólj! (2011.11.29. 16:04) Nyelvében él a nemzet
  • Bluebyrd: Már hallottam korábban is, hogy nincs SMS szolgáltatás a német bankoknál. De ennek már pár éve és ... (2010.11.29. 11:19) Hivatali ügyek
  • Miss Butterfly: Velkám bekk :) Pusszantás. Regeltem, hogy hozzádszólhassak itt is :) M (2010.11.08. 13:23) Friccek földjén reloaded
  • SzűtsAndras: Tényleg ha már iwiwen vagy, nézd meg a videót ami fent van!:) Terenzi horror nights-szal kapcsolat... (2009.03.18. 20:36) Europa Park
  • Michelke: Gyönyörűek ezek az épületek! Ez a kastély még így romosan is szép, milyen lehetett fénykorában!? (2008.10.21. 10:34) Heidelberg

Nagy utazás

2008.06.17. 09:17 Zs.

Vasárnap, nem sokkal 1 óra után indultunk neki a nagy útnak. Célunk a fővárostól mintegy 900 kmre fekszik, így 9-10 órányi útra számítottunk... nojó, én hosszabbra, lévén legutóbb nem sikerült megtennünk ezt a távot 12 óránál rövidebb idő alatt. A vasárnapi út mégis szerencsésnek volt mondható, mivel a kamionoktól mentes úton, kicsit túllépve a megengedett sebességet (már ahol van ilyen, ugye) nagyon jól haladtunk. És én is a könyvemmel, mert amikor már nem bírtam nézni a kilóméteróra csúnyán kilengő mutatóját, inkább eltakartam vele az arcom.
Ausztriában, nem messze a német határtól azonban lefülelt minket egy motoros zsernyák. Nem vettük észre a 100-as korlátozást (nekem leginkább esélyem sem volt, mert éppen édesdeden szundikáltam a hátsó ülésen :)), és levezényelt minket az 500 méterre levő lejáraton, aholis egy komplett rendőrörs várt minket. Méltányos volt a büntetés, ámde a parkolóban egy másik magyar rendszámú kocsi is állt, mellette az elszontyolodott bajtársak. Igyekszem nem azt gondolni, hogy direkte ránk vadásznak a sógorok.
Németországban megálltunk egy útmenti McDonaldsnál, amit éppen felújítottak, de ez a legkevésbé sem okozott fennakadást a kiszolgálásban: az épület mellett felállított sörsátorban lehetett venni-enni. Ezek a németek nem viccelnek!
Végül sikerült fél 12 körül célbaérnünk. Az apartmanom kulcsát a hotelnél vehettem át: levélben előre megkaptam a kódot, aminek hatására egy kis széfszerűség kiadta a kulcsomat. A széfre egy Frau Nekem címzett levelet is ragasztottak, benne térképpel, amivel könnyedén megtaláltuk a lakást.
Az apartman szuper, minden van benne, ami kell, és semmivel sem több. A vasalót feleslegesen hoztam magammal, de talán semmi mást. A mosógép állítólag a földszinten van, a hétvégén majd felkeresem. És wifi is gyön a falból, csak a kis gépemben nincs hozzá vas, de majd besétálok egy arra kijelölt egységbe, és veszek USBs kütyüt. Addig is aszinkron blogolok, vagy mi. ;)

9 komment

Címkék: utazás friccek

A bejegyzés trackback címe:

https://friccekfoldjen.blog.hu/api/trackback/id/tr48524953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BReki · http://www.uvegmadar.hu 2008.06.17. 12:23:55

Jóvan, drágám, lényeg, hogy megérkeztetek, és egyelőre - remélhetőleg - minden jó. Fotók lesznek majd? Már nem rólad, persze, hanem a környékről:)

Zs. 2008.06.17. 13:43:49

Brekikém!
Persze, hogy lesznek! De a portfóliómat akkor ezennel kihagyom, és a környéket fotózom - kívánságodra. ;)

Breki · http://www.uvegmadar.hu 2008.06.17. 15:07:21

Ó, nemám azt képzeled, hogy a portfóliódat nem látnám szívesen, csak aggódom, nehogy úgy járj, mint Pingu sógoröccse:)

Tatter 2008.06.17. 19:52:24

A megengedett sebességkorlátozás mindent visz!

Mondtam, hogy a mosógépet alant keresd, ezeknél a germánoknál így van, nem bíznak a saját födémjeikben.

Itt esik, szél nincs, a banánt megettem.

Pityipű.

Zs. 2008.06.18. 09:31:18

Csakazértis kijavítom, hogy a jövő nemzedék majd ne értse a kommentedet! :P
Pityipű.

Breki · http://www.uvegmadar.hu 2008.06.18. 12:31:10

Tatter, látod, öregszem, én is kiszúrtam, de tapintatból nem szóltam neki:)

PINGU · http://bolygopingvin.blogspot.com/ 2008.06.19. 09:52:39

Még, még, még! Ennyi nem elég!! :))
Nehogymá pont egy pingvin maradjon ki a sorból.. :))

pappito · http://pappito.com 2008.06.23. 04:06:14

szasz
részben örülök, a másik szemem izé
nomostan csak azt nem tudom mit keresel ottand és meddig maradsz?

drukkolok, sok zsigert.

ugye a pityipűt az írta akire gondolok?

Zs. 2008.06.23. 21:23:14

A pityipűt khérlek a csalogány mondja, amék az utcánkban lakik odahaza. De ittend valószínűleg pont az a személy említette. :)
Szeptember közepéig maradok, és dógozom. A többit megírom levélben!
süti beállítások módosítása